Work It!

Ibland önskar jag att veckorna hade fler dagar då jag inte hinner mer än typ jobb 😁 så sjukt roligt men resulterar i att jag aldrig hinner träffa nära och kära och tror jag vid ngt tillfälle att jag kan ses så kan jag inte ändå! Fotbollen har jag också lagt "lite på hyllan" iaf ett tag så jag hinner mysa med barnen och mannen efter jobbet (och innan John Blund knackar mig på axeln klockan åtta) för att återigen sno hela min kväll!! Men..... Jag älskar livet och har det bästa jobbet, bästa mannen, finaste barnen och förhoppningsvis mitt drömhus inom räckvidd! Husprojektet har upptagit otroligt mkt tid men nu går det äntligen framåt igen. Vi har efter MÅNGA om och men, möten på olika banker, diverse kalkyler och förslag på offerter valt att inte bygga med Myresjöhus utan det blir ett "Kornett" fast i lösvirke.

Fredde skissar och räknar på elen i huset som han ska dra själv och jag pekar var alla spottar ska sitta;)



Ha en supermysig Fredag❤️

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0