Wedding plans...

Nu har vi betat av Januaris alla kalas vilka är en hel del=)! Freddes pappaledighet närmar sig med stormsteg liksom min skolstart och Märtas entre på förskolan. Min ångest över hur fort tiden går har förbytts till många härliga tankar om framtiden. Bli klar med skolan, söka jobb, hitta drömhuset, ja listan kan göras lång! Något annat jag ser fram emot är den dagen min käre sambo går ner på knä och ställer frågan (som han iofs redan vet svaret på) efter att jag förra veckan kom hem från stàn och hade impulsköpt en brudklänning - endast för två mammapenningar!?! Så...efter ett litet samtal med världens bästa pappa som lovade att köpa den åt mig så var den saken ur världen och mitt sagobröllop verkar bli av vare sig med ett frieri eller ej ;)

Nu...ska jag hoppa in i duschen efter veckans första gympass och sedan inta soffläge då Fredde beordrat mig att kolla igenom alla "mina" program medan han är i stan och storhandlar/fixar bilen på pappas jobb=)!



Tjing tjing!


Kommentarer
Postat av: sofia

Ziggys kalas?? ;P



Vi är hemma och sjuka idag vi, men hoppas på att vi kan träffas snart... va ju alldelsens för länge sedan tycker jag! Vill ju se klänningen också :)

2012-01-30 @ 21:36:54
URL: http://soffiloffans.blogg.se/
Postat av: Frida

Tänkte faktiskt på det men det var fler vi inte hann på också så jag orkade inte skriva alla=)! Vad tråkigt, vi kan no´g inte heller fara för Märta har feber men kanske=)! Jo, bara att säga till ni vet ju var jag är! Hoppas ni haft en mysig helg!=)

2012-01-31 @ 10:56:45
URL: http://tokiz.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0