Vilken vecka!

F:s pappaledighet började igår liksom min skolstart?! Har dock ingenting för mig fören om en vecka då min kurs drar igång (har iofs gjort halva den också) men jag tänkte fara på hugget redan från start iaf och "tjuvplugga" lite inför den kommande tentan i slutet av Mars ;)! Kanske skriva lite rapport om inte annat - we`ll see!

Igår efter en lååång sovmorgon till kl 12 steg jag upp, mättade maggen för att gå och lägga mig igen (livskvalitè). Vi hämtade trollan vid 14 och begav oss raka spåret till Leos där vi mötte upp med Malin, Claes och de små för bus i flera timmar (hann även iväg och träna 1 h). Nu..ligger Märta ute i vagnen och sussar förhoppningsvis i några timmar till medan F & Mollie gör statsärenden och jag få tid till att städa här hemma innan det bär av till öf för lek och bus!

ikväll kommer Pappa&co hit för att käka, se hockey och vara med tjejerna medan vi går ut på restaurangmys & Bio med kära vänner=)!


                                                         I see your true colors....(Fotograf: Sofia)

Ha en supermysig alla HJärtansdag!!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0