Lovely Friday ;)

Underbara dag! Väckarklockan "the one and only" ringde strax efter klockan sex imorse och var också snabb med att få upp sin äldre syster. Så...klockan åtta idag sken hela huset och nu har vi även hunnit med en dubbel sats kolasnittar - yammie! F älskar att komma hem till ett kakdoftande hem=) Idag ska vi gästa jobbet en sväng för att skriva på lite anställningspappaer/löneförhandla och sedan iväg på bus med Bea, Johanna & Moa med barn. Såklart hinner vi även med en dejt med Sofia & Vera med barn innan det är dags att åka hem för Fredagsmys med familjen;)

Psst! Min läkare ringde nyss och av det jag förstod (icke svenska som modersmål) så har jag svår blodbrist (järnbrist) och ska nu behandlas med något?! preparat i 3 månader. Thank god säger jag bara för snart drar skolan igång och då har jag verkligen inte tid att sova 4 h/dagen =P


Tjing tjing!

Kommentarer
Postat av: Elin

Ojojoj.. det händer mycket i era liv nu och jag längtar så att få höra allt från spännande planer till blodbrist (det sistnämnda lät dock mindre kul)! En dejt till veckan är därför ett måste!! :)

2012-02-11 @ 20:03:12
URL: http://mejelin.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0