Stoppa tiden!

Kan någon stanna tiden - tack på förhand! Dagarna verkar ha lagt in en till växel och klockan tickar dubbelt så fort nu. Kanske för att min mammaledighet håller på att nå sitt slut (för den här gången;) eller för att vi har så attans roligt helt enkelt?!? Jag vet inte! Däremot vet jag att vi om någon timme ska rulla mot körka och öf där Mollie & Märtas ska rastas samtidigt som mamma ska få lite vuxen interaktion med bla Vera & Sofia med barn=)!

BTW, är totalt fixerad vid det här med bröllop nu och planerna på att hålla festen i Rotundan gick tyvärr inte då den var bokad vår dag..(Vem bokar upp en lokal ett år i förväg!!?!? - Och inte är jag bättre själv för nu är det bokat och det blir på ett annat ställe men sååå mysigt ändå=)!

Nu...är det dags för mig att lugna maggen som skrikit efter mat ett bra tag nu=)!

Kommentarer
Postat av: Anonym

Först trodde jag att det stundade bröllopet bara existerade i din fantasi, men börjar nu tro att det är på riktigt? Isåfall, massa grattis till det stundade bröllopet!! Vad fantastiskt kul! :) Kram! För visst är du seriös? Eller....?

2012-02-08 @ 21:09:27
URL: http://moawestermark.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0