Söndag..

Sitter här och försöker peppa mig själv att få någonting gjort här hemma (baka en kaka, vika tvätt, dammtorka...) Men, motivationen lyser likt solen med sin frånvaro så jag fortsätter väl att göra det jag är bäst på...leka kurragömma med barnen, leka björnen sover, dega, leka med dockor, ha tebjudning...ja - sånt vi "barn" är bäst på helt enkelt =)!

I afton bjöd jag in oss på middag hos mamma - yammie!

BTW är jag gräsänka idag då vi skjutsade F till jobbet imorse där han varit hela dagen och är än! Han fick visst genast bråttom att ta på sig övertidsjobb sedan jag bestämde giftermål hehe. Ska föresten själv också börja jobba helger så vi kan spara ihop till bröllopet som redan nu verkar hamna långt över vad vi hade tänkt oss men...bröllopet ska bli en dag att minnas både för oss och våra gäster så det får kosta vad det kosta vill helt enkelt ;) Bokat kyrka, fotograf, ordnat rabatt på vigselringar + bröllopstårta ;) Mamma ska även gulla med sin kompis som är flourist om hon kan ge oss en bra pris på blommor såvida vi inte går ut i skogen och hugger oss en gran som dekoration?! Nej, vi hoppas på Flouristen!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0