Seeg

Naalta seeg dag idag. Mollie steg upp med F vid 5-tiden imorse innan han for till jobbet och kvar i sängen låg jag och Märta och sov till kvart i åtta! Vi rutschade iväg med Mollie till förskolan vid nio och sedan har både jag och Märtis sovit fram till nu igen=) Tvätten ropar efter mig inifrån tvättstugan och dammkossorna växer sig allt större sedan min älskade dammsugare valde att gå i konkurs! (F menar att det där som blixtrar och väser mitt på dammsugarsladden är helt uppskalat och att trådarna är framme) men jag menar...who kuun häään??

Så..jag brukar hämta fram min maskin och göra lite fint utimellan varven ändå -  tills F har lagat den ;)


Tjing tjong!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0