Projektet är i gång...=)

Veckan har spenderats inne, inne och lite mer inne vilket resulterat i alldeles för lite vuxentalk men tack och lov kom Malin & Claes (värdpar på det kommande bröllopet) förbi på middag i veckan där bröllopsplaneringen introducerades :) Long time no seen men såå mysigt när det plötsligt händer=)!

   


Natten liksom de senaste nätterna har spenderats vaken (i skift) eftersom Märta när hon har feber aldrig sover?!?. Därför fick F börja jobba lite senare idag så vi fick sova en stund nu på morgonen båda två =) Vid lunch kom Jullan förbi en stund och checkade av litegrann inför bröllopet eftersom hon är 1 av fyra toastmasters som redan nu jobbar stenhårt för att jag ska få min drömbröllop på vår årsdag, den 19/1 - 2013 =). Nu..ska jag fortsätta kolla bröllopssidor för 80 gäster kräver sin planering ;)

Ha en bra dag!!

Kommentarer
Postat av: Santa

Men guuu,GRATTIS!! Detta har jag missat totalt!! Giftemål, WOW!! Här händer det grejer!!! Måste ju ses någon dag så jag får höra vad som händer och sker :) Kram!!

2012-02-08 @ 21:20:45

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0