I bakartagen..

Har äntligen sovit en hel natt på över en vecka - yaay! Märta är på bättringsvägen och likt sitt vanliga jag sov hon i vagnen i närmare fyra timmar på dagen. Därför passade vi på att baka lite bullar jag, Julia och Mollie=) Inte blev det många men hallå....kvalitet före kvantitet ;)


  << Jullan & Mollie beskådar bakeriet

Mollie går lös med kameran..

   
(Hela jag rymdes visst inte på en och samma bild=)

Blev även medbjudna till Julias hus i Thailand (hennes föräldrar har byggt ett hus där) nästa vinter som en liten "weddinggift" där gratis boende, fri barnvakt och en massa sol och bad kommer att förgylla vår bröllopsresa i några veckor=)! Kan ju inte bli bättre! Tänk att denna fantastiska vän ska planera hela vårat bröllop + ta med sig just oss till Thailand - jag är rörd!



Nu...ska vi busa lite med barnen och sedan väntar tv-mys ;) 


Kommentarer
Postat av: Elin

Och här händer det grejer läser jag! ;) Så himla roligt!! Grattis! Vi måste ses snart!! :)

2012-02-03 @ 22:50:44
URL: http://mejelin.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0