Måndag

Mollie busade av sig på förskolan idag så jag och Märta passade på att vila upp oss (lite?!) Märta sov sig igenom större delen av dagen och mamma joinade soffan=P. Vid tvåtiden rullade vi förbi förskolan, hämtade upp trollan och gick förbi Konsum för lite mellisinförskaffning. Vi gick ner och satte oss vid havet och när barnens magar var mättade gick vi raka spåret till Vera och barnen där även hennes svägerska Viktoria & Malva befann sig ;) Efter att barnen lekt av sig lite, kaffe & tjatter för vår del rullade vi tillslut hem igen för hemma väntade Fredde med lax & Potatis - me like ;)

    

Eftersom jag (pga av knäet) inte kan jogga så tänkte jag att jag iaf kunde Yoga så nu har jag nyss kommit hem ifrån kvällens Yogapass (jag och Vera testade på någon slags shang hai-Yoga!? som visst skulle vara renande) Nåväl, det var mysigt och...eh..spännande (ni-vet-alla-konstiga-stå-på-huvudet-övningar) men nu ska jag då hoppa in i duschen för riktigt så ren blev man då inte=P



Nattinatti!=)


Kommentarer
Postat av: Elin

Men guud vännen förlåååt! Glömde totalt bort att fråga hur det står till i knäet!?? ..Men tack för ikväll! <3

2011-09-20 @ 23:14:41
URL: http://mejelin.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0