En lugn dag?=P

En lugn dag...var det tänkt men där vid lunchtid packade jag in mina prinsessor i bilen och brummade till deras mormor för lite lunch och mys. Vi tjitttjattade ett tag innan vi styrde hemåt igen och bytte färdmedel till barnvagnen för att traska ner till kyrkan och öppna förskolan där vi mötte upp med Vera och flickorna dessutom grannen Helena med hennes små. Efter massor av tjatter, kaffe och barnbus tog vi (jag & Vera) en härlig promenad med de små (i regnet). Jag kom hem och skulle just precis börja med middagen då Fredde entrade dörren och var LeosLekland-sugen vilket varken jag eller Mollie tackade nej till. Vi stoppade in tjejerna i bilen och åkte upp till Leos för lite middag och bus. Väl hemma slängde jag ner Märta i vagnen och tog en uppfriskande powerwalk (också i regnet) innan jag till sist landade hemma för lite mys (vid scrapbooking-bordet) ;) Nu ska jag stoppa ner mig i sängen och ser fram emot en härlig dag imorgon också!

Sleep tight!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0