Bra dag! ;)

Solen skiner och jag med! Fick glada besked när jag ringde och gjorde en skadeanmälan om knäskadan då tanten på andra sidan luren satte in närmare 8000 :- på mitt konto - katching! Imorgon åker jag upp till ortopeden igen och hoppas få en remiss till OP då jag varken kan sitta på huk eller skräddare, stödja på benet när jag ska sätta mig eller vika benet sittande (vilket resulterar i att jag fäller varenda 1-åring på öppna förskolan och kan numer liknas med pinocchio). Jag ska ju trots allt jobba på förskola så ett knä kan ju vara rätt bra att ha ;)!

Helgen ... har som sig bör bara innefattat roliga, mysiga och ännu mysigare aktiviteter då Fredagen spenderades med härliga brudar hos Moa som fyllde år!;) Sedan med Sofia & Vera på schtaan för inhandling till lagfesten som förgyllde min Lördagkväll! Vi frossade i flera olika pajer, lekte lekar, skrattade blev lite allvarliga då tränarna delade ut årets priser, käkade godis och chips och klubbade på att vi trots vår mittenplacering i tabellen är världen bästa lag ;)!

Igår.. slöt vi upp jag med familj och mamma & Anders hos syster i Kåge för att koka köttsoppa, grilla pinnbröd och även frossa i köttsoppa med klimp - yammi! Vi åkte vidare för Söndagsshoppingen på Coop för att sedan säcka ner oss i soffan - och där satt vi heela kvällen! (dvs tills Märta i vanlig ordning vaknade och var ledsen, denna gång fick hon en alvedon och jisses - hon sov hela natten!)

Nu..ska jag ge trollungen lite lunch och sedan väntar en lååång härlig promenad i höstsolen ;)

Bus med pappa på bahuset förra veckan..

   

Kommentarer
Postat av: Emma

Oj, 8000:- är ju inte helt fel, trots att man såklart inte vill skada sig! :)

2011-10-17 @ 16:15:19
URL: http://emliisch.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0