Ladies night!

I Fredags lämnade vi bort våra små för en kväll på stàn. Fredde hängde med arbetskamraterna på firmafest & själv unnade jag mig en goò middag på Olles tillsammans med (nästan) alla brudar i familjen (mamma, moster syster * 2..). Vi frossade i maten och skrattade så det stod härliga till (inte alls mindre då min kära syster missade bänken och satte sig rakt ner på golvet). Nåväl, mätta & nöjda gjorde vi resterande brudar, mammor, tjejer och tanter i skellefteå sällskap på arenan för en sjuhejdundrandes show med både Brolle och Martin stenmark - förstås inte alls lika manliga & sexiga som min Fredde då=P! (han läser min blogg och jag vill verkligen ha den där parfymen i julklapp!) - Tusen tack mamma som bjöd oss även detta år!


Lördagen då...

Mollie fick sin första skönhetsfrisering på Hair & Face då Emma gjorde ett kanonjobb och förvandlade en söt liten trollunge till...ja..en sötare liten trollunge!=)
Lite Shopping & en lunch på kitchen hann vi med innan det var dags att åka hem & slänga in steken i ugnen (ingen snabbmat direkt men gott värre!)

                                                             Fröken bus i sin snèlugg.



Idag...brummade vi upp till staàn för att släppa loss bustrollen i nordanåls lekpark tillsammans med både Annlou, Isac, min syster med barn & Tim + Hilda med lilla Costian. Vi fikade och gick på museumet vilket uppskattades mest av barnen (Jag menar, vem behöver barnbio när man kan titta på urgamla pottor, mammuttänder och bilder på träbyggnader=P)


Kommentarer
Postat av: Elin

Åååh vad fin hon är!! (ja även lillprinsessan nedan!) :) Var så stolt!

2011-10-10 @ 21:34:30
URL: http://mejelin.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0