Helgen i korta drag

Lördagen började med att jag på något konstigt vis lyckades glömma bort klädbytardagen och till Freddes stora förtjusning 1. han fick sovmorgon 2. han sparade en massa pengar

Vi skrubbade huset och packade in barnen i bilen för att besöka Mollies "pojkvän" Lucas med familj. Vi lekte med barnen, besökte lekparken, käkade middag och frossade i godis tills klockan påminde oss om att SOVA ÄR SKÖNT!=)

Söndag...fika och bus hos barnens farmor följt av långrpomenad (till) och kalas hos min kusin Sanna som fyllde byxmyndig. Efter kalasande i massor stoppade vi in barnen i bilen för att åka upp till stàn och den rutinuerliga Söndagshandlingen. Nöjda efter åter en helg i nära och käras sällskap kröp vi upp i soffan tätt intill framför veckans höjdpunkt "Jersey Shore" !;)

                                                   Nyvaken Mollie i sin nya pippitröja

                                                           Söta Märta ;)

Kommentarer
Postat av: mamma

Snälla Frida, Sanna fyllde 16, hon har varit byxmyndig ett tag :-) Världens finaste och godaste cupcakes, tog två fast jag aldrig brukar äta sånt! Kram till er alla, momme



2011-10-04 @ 00:18:44
Postat av: Frida

Neherru mamma för pojkar är det 15 - för flickor 16! Så det så! Jag ska baka mera cupcakes nu när jag fått så fina formar + en medföljande bok om hur man göra massor av olika cupcakes ;)!

2011-10-04 @ 08:33:07
URL: http://tokiz.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0