Egentid när den är som bäst ;P

Underbara dag! Lilltrollet har varit på strålande humör och mamma likaså! Vi har varit aktiva på hemmafronten och varvat naveluddspillande med bus, majskroksätning, bus i sängen och ännu lite naveluddspillande! Det tar heller inte slut här...Efter middagen tog fredde med sig flickorna upp till schtaan för veckohandligen så att jag skulle få rå om mig själv en stund - sagt och gjort! Jag har badat och läst mina föräldratidningar både en och fem gånger, pillat navel (ja, den är helt urgröpt vid det här laget!), fyndat på Tradera, kolla facebook (för typ sjuhundraelfte gången idag) och nu också snart bloggat - tog de lilla omvägen förbi Umeå lr, vart håller dem hus?=P

Lillan & Loppan...






Kommentarer
Postat av: Empan

När kommer det upp blodet på det nya köket då? Vill ju se hur fint ni fått det:)

2011-11-20 @ 00:09:41
Postat av: Sofia

Hej du fina :) Saknar er mycket!!! Du måste ta och uppdatera här vad om händer och sker å jag får veta hur ni har det också! Hälsa alla jag känner och pussa på barnen! Kramar från thailand!

2011-12-02 @ 02:16:06
Postat av: Anonym

Oj.. Såg just att jag skrivit blodet, jag menar ju såklart bilder på det nya köket:)

2011-12-02 @ 07:25:20

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0