Men...

...stoppa tiden någon!! jag hinner iaf inte med och hips vips var Märta 10 veckor. Vad hände med det där "bara en vecka kvar till Bf" och "det var riktiga värkar"?!. Näe nu pratar vi "åhh hon har hittat sin hand" och "titta hon skrattar ju!". Mollie fullkomligen älskar sin lillasyster och vägrar låta oss lämna bort Märta för en stund. Koliken är som sagt ett minne blott och vi fortsätter att njuta av "sova-åtta-timmar-utan-mat-nätter" för att ofta få somna om igen efteråt. Fredde börjar snart på sitt nya arbete och vi har nära och kära omkring oss hela tiden som förgyller vår vardag. Just nu är jag i den sk amningsbubblan och mina bekymmer handlar i stort sett om vilket bröst jag ammade ur sist, att jag köpt fel storlek på blöjorna och om jag spolade av nappen i kranvatten eller med kokvatten. Så...tyvärr kommer nog inläggen att fortsätta eka här ett tag framöver tills jag kommit ur min bubbla men lite bilder från den senaste tiden ska jag dela med mig av...=)

 Ziggy blir döpt ;)

 Underbart god lunch med fina vännerna Sofia och Vera

 Trion Mollie, Penny, Tindra i cykelkärran

 "Lillstorkillen" Ziggy :)

 Charmtrollet Lova!


 lillsessan Märta ;)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0