Update..

Här går det undan minsann! Med ett andra barn i huset går tiden dubbelt så fort och i övermorgon har redan 2 veckor gått sedan vårt lilltroll kom till världen. Vi har knappt varit hemma alls men helgen ser ut att bli en riktig hemmamysarhelg! Märta (Hon ska stavas utan H) fortsätter att brilljera med sina sovande nätter och hon har uppenbarligen gett namnet snabbmat en helt ny innebörd då hon äter på fem korta! Lite knorrar det i magen på kvällarna men en skvätt minifom brukar hålla gaserna i shack=)!

Annars....joinar jag lillan i har-fått.hormonprickar-över-halva-kroppen-klubben vilket bidrar till att mitt gravidlena ansikte nu ser ut som en puckelpist, jag glömmer av att stoppa in tuttarna i BH:n efter amning så Fredde får påminna mig då och då, jag glömmer även amningsinläggen på bordet, i soffan, i sängen osv så ser ni en mjölkkossa rännandes mellan chokladhyllorna på Konsum i jakt efter något gott att stoppa i sig iklädd något amningsvänligt linne med fläckar på båda brösten, håret uppsatt i en tofs på skallen och säckiga mjukisbyxor att gömma bautabindan i..ja...då är det säkert jag!!=)

Ha en mysig helg!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0