Märta 3 veckor ;)

Imorse 04.24 fyllde vår lillprinsessa hela 3 veckor (tiden springer!)
Vi har bara myst här på morgonen (tills jag kom på att jag skulle sanera huset) så nu är det gjort;) Efter lunch blir det en promenix till Ske-hamn där vi spelar match idag så jag ska titta och peppa för om endast fem veckor börjar fotbollen om igen vilket kanske får ordning på min mage - eller var det degen (?), min rumpa som har hasat ner någon decimeter eller två och mina biceps som numera hänger under armarna?!=P Aja, den som lever får se!=)

 

 
(Köp ett sådant här tält till era barn - de är jätteroliga för barnen (särskilt om man lyckas rasera dem - då är de som roligast) ;)

 Tjing!

Kommentarer
Postat av: Agneta

Oroa dej inte Frida! Din krop konner snart tillbaka. Det är ju bara tre veckor sen Märta poppade ut. 9 månaders-magen och hängrumpan måste få tid att återhämta sig. Å förresten, du är fin ändå, det är ju insidan som räknas!!!!!!!!

2011-03-20 @ 16:51:10

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0