En vecka med Märta ;)

Ja, nu har precis 1 vecka gått sedan vårt nytillskott valde att entra världen. Jag får påtryckningar om att uppdatera bloggen men med en nyfödd att mysa med, skola att sköta, ett hem att sköta, ett tvåårigt bustroll att stimulera, en sambo att mysa med och en massa nära och kära att träffa som vill se underverket hamnar prioriteten inte riktigt på bloggandet. Därför...har jag bestämt mig för att ta studieledigt ett år för att kunna vara mamma på heltid och mysa med mina småtjejer som växer upp alldeles för fort! Märta tar livet med ro och sover (hitills) hela nätterna, äter på fem korta, kräks inte, behöver inte rapas, ligger bara och tittar runt etc etc...någonting vi absolut inte är vana vid..=)

          

Look à like...

Mollie & Märta

 
                                

Kommentarer
Postat av: Linda

Ett Stort Grattis till er lilla Märtha!=) Hon är bara såå Underbart söt, precis som sin storasyster..=) Passa på nu & NJUUUT! Kramis

2011-03-06 @ 22:57:26
URL: http://nellylindgren.blogg.se/
Postat av: mamma

Det är ju fantastiskt så lika dom är!

2011-03-07 @ 06:13:03
Postat av: Jessica

Lika söt som sin storasyster,och vad lika dom är =) Och vilken kalufs hon har lillan =D

2011-03-07 @ 08:36:19
URL: http://minsonsmorsa.blogg.se/
Postat av: Ingela Lundmark

Vilken gullnos=)

Dem är hur lika som helst Molly och Märtha!

Superfina brudar;)

2011-03-07 @ 13:36:27

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0