Day today...

Vaknade av en liten fågel som kvittrade i mitt öra (dvs Mollie som påpekade att det var dags att stiga upp!). Jag skuttade upp till resten av familjen som satt och väntade vid frukostbordet. Sedan gjorde jag bort städningen innan vi skuffade in oss i bilen och rullade upp till stán och PappaAnnlou. Sol, fika och lek på nordanåparken kan sammanfatta dagen som gick alldeles för fort! Fredde släppte av mig på sörvalla där jag (och halva tjocka släkten) hejade fram mitt fotbollslag till vinst ;) När jag kom hem och på bordet stod middagen redo - lax och potatis - mums!. Efter maten skyndade jag mig ut i löparspåret för att hinna springa innan Fredde skulle iväg på fotboll så...nu sitter jag här i soffan och väntar på min sambo som förhoppningsvis är sugen på en film ikväll;)!

Nattinatt!


Kommentarer
Postat av: Moa

mmmmmm lax och potatis... Tips på god sås till? :) Vi ska äta det imorgon men jag är sämst på såser!

2011-06-09 @ 23:49:10
URL: http://moawestermark.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0