Femkamp med släkten ;)

Jag vill bara börja med att skriva det jag skulle skriva i förra inlägget men totalt glömde...tusen tack allihopa för att ni kom och uppvaktade Märta på hennes dop :)!!! Tack Hilda för den otroligt fina sången, tack alla mammor, bonusmammor, mostrar och systrar för hjälpen i köket och tack till alla andra också som närvarade!!=)

En av tårtorna som vi gjorde...



Igår introducerade vi dagen med en frulle på altanen till följd av sol, bad, glass och musik här ute på gården. Vi slängde i oss lite lunch och svichade till Kåge och min syster där halva tjocka släkten (min mamma, bonusmamma, pappa, bonuspappa, moster, kusiner, syskon mm...) samlades för en femkamp, surströmmingsklämma och jordgubbar med glass som pricken över I;et !=) De flesta åkte hem vid nio-tiden medan vår familj stannade kvar en stund. Saga & Mollie roade sig själva framåt midnatt medan vi vuxna spelade spel och drack lite vin ;)!

                               

Flickorna är ute och leker då Saga kommer in efter en stund. Hon springer in på toaletten, jag frågar vad hon gör men får inget svar. Elin anammar att Saga har bytt trosor och Saga hävdar att:

"Men mamma - Mollie har kissat på mig!"

Vi vänder blicken mot Mollie som står bredvid helt påklädd och snustorr

(Mollie hade alltså inte kissat i Sagas trosor och vi kan bara konstatera att det här med att skylla ifrån sig har gått ett steg för långt!=)




 


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0