Today I don`t feel like doing anything...

Vaknade ovanligt tidigt?!? (7.30) av Trollan som var less på bolibompa och tyckte att jag skulle stiga upp (hon klev upp kl 6). När jag ska slå på tv:n så händer typ...ingenting! Panik - en heldag utan tv? Jag ringer min elektriker till sambo och förklarar att tv:n är trasig när han frågar om någonting annat lyser i rummet..eh....nej?! (dummare får man ju bli tänker jag och går för att kolla proppskåpet). Synd bara att vårt proppskåp lever kvar sedan stenåldern istället för den enklare "flippa-på-en-knapp-modellen"). Nåväl, jag byter ut två säkringar som (läs:verkar) ha gått men allt är fortfarande svart. F frågar om de verkligen hade gått eller om ploppen låg kvar i dem sedan förra gången de gick och jodå så var ju fallet och innan jag hann blinka så var strömmen tillbaka....efter strömavbrottet!

Planer för dagen då..eh...typ vara hemma, städa, vara hemma lite till, busa med flickorna, starta en tvätt, busa med flickorna, vara hemma och inte så mycket mer=)

 

                                                       (Märta alldeles nyvaken i sin morgonkalufs)


Tjing tjing!

Kommentarer
Postat av: syster yster

Mosters hjärtegryn ;) Längtar tills jag får rå om de båda! PoK

2011-06-21 @ 21:23:23
Postat av: Jessica

Hon har ju så himla härligt hår =)

2011-06-22 @ 09:30:50
URL: http://minsonsmorsa.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0