MiniMärta!

I afton när vi kommit hem ifrån matchen (som jag för övrigt valde att avstå ifrån pga min usla kondis) gav jag liten en skvätt mat och begav mig själv ut i löparspåret - några mygg mättare när jag kom hem faktiskt! Sedan har vi bara slappat, ätit melon och nu är det snart dags att möta John blund innan en ny dag väntar =)

BtW...vårat lilltroll kommer nog inte att bli någon tungviktare hon heller (syftar på hennes äldre syster) hon har ökat 1,4 kg sedan hon föddes för 3 månader sedan och väger idag just över 5 kg, - MiniMärta är vad hon är!!=)

Sleeep tight!


Kommentarer
Postat av: Sofia

Men lillpruttan då!:) Lite komiskt att Leon nästan vägde det när han föddes:P 4,7!

Kul att träffa er på byggmax, vi borde som sagt ses nån dag:)

2011-06-09 @ 22:00:33
URL: http://sofiialu.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0