Innehållsrik dag =P

Gårdagen började rätt lugnt då jag lämnade Mollie på förskolan och gick hem för att städa litegrann medan Märta sov i vagnen. När Märta sedan vaknade gick vi ner till Vera där även Sofia & Ziggy befann sig. Vi fikade och myste med barnen innan det var dags att hämta de större flickorna - sagt och gjort. Fika, bus, bråk, tjatter och mys i solen hann vi med innan jag tog mina småtjejer under armen och gick hem för att istället packa in oss i bilen. Vi brummade till syster i Kåge där vi åt en supergod tortilinigratäng innan vi begav oss på lillebrorsans fotbollsmatch. Därefter åkte vi hemåt igen utmattade efter dagen (dvs jag och Mollie, Märta var klarvaken efter att ha skrikit hela vägen från Kåge). För första gången sedan Märta kom till världen var inga barn vakna klockan 20.45 och jag såg fram emot en myskväll när Fredde kom hem ifrån middagen på jobbet men...självklart vaknade Märta efter en kort nap så den där myskvällen får väl vänta några månader till (här gör vi natt vid 00-tiden då Märta somnar för att kliva upp vid 07-tiden då Mollie vaknar).


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0