Hur gör djur..

Min syster har tjatat och tjatat och till slut gick vi ( + hela tjocka) med på en tripp till Lycksele djurpark. Så..vi stuvade in oss i några bilar och brummade upp/in? till Lycksele för att åskåda norrlands skönheter till djur (några hann vi se efter vägen på ditresan).

Vi introducerade med lite lunch i gräset...

(Jag, Fredde, Mollie, Min pappa, Annlou, Isac, Min mamma, Anders, Elin, Jonas, Filip, Saga, Hugo, Vicky, Peter, Axel, Min moster, Sanna, Sofia, Tim & Hilda - fick jag med alla?!)



Peter & Axel tittar på djuren 



Hela gänget samlat för lite energiintag

  

Annlou i sitt esse



Min mamma tittar på björnarna



Mollie fejkler (för att hennes mamma ville att hon skulle le på kortet)


Mollie & Saga åker karusell



Mollies "The time of my life - upplevelse"

  


Kommentarer
Postat av: Santa

Vilken underbart stor familj ni har :D så kul!!!

2011-07-12 @ 21:00:20
URL: http://santantane.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0