Från hjärtat...

I detta inlägg tänkte jag berätta hur otroligt lycklig jag är över allt i mitt liv. Jag kan komma på mig själv sitta och irritera mig på småsaker när jag i själva verket inte har någonting i världen att klaga på hör här...

En fantastisk sambo liksom min allra bästa vän som jag kan dela allt med i både nöd och lust!
Två fantastiska döttrar sötare än socker och snällare än nalle puh - sant!
Ett fint hem, en trygg ekonomi, en utbildning (på god väg iaf), en underbart stor familj som jag håller varmt om hjärtat, underbara vänner och framförallt...
hela livet framför mig!

Ikväll lämnade vi flickorna hos min Pappa & Annlou för att ta vara på kvällen alldeles för oss själva! Efter en trerätters middag ute på restaurang åkte vi hem, slog på en rulle för att sedan runda av med lite rosè ute på altanen där huvudämnet såklart var barnen, oss och vår framtid. Nu har F tappat upp ett bad innan sängen väntar och (innan abstinensen efter våra barn väcker oss kl åtta och tvingar oss att åka upp till stàn och hämta dem) så...

Sleep tight and don`t let the night flies bite! =)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0