Ansiktsboken!

Flickorna sussar sött i sina sängar, Fredde raggar mygg i spåret och själv slappar jag framför datorn med en stor kall (isvatten) i högsta hugg som uppladdning inför morgondagens fotbollsjagande i Umeå. Jag sitter ivrigt på facebook och inväntar nya uppdateringar medan klockan tickar mot sängdags - har jag inget liv? Barnen sover och jag kan göra vad jag vill men facebook har blivit en drog och nyfikenheten äter upp tiden man egentligen skulle spenderat på tvätten, disken osv! Vad gjorde hon idag? Vem skrev det där inlägget? Men hur känner de varandra? och..har de taggat några foton på mig efter gårdagens fest? Det här med ansiktsboken håller verkligen på att spåra ur och snart relaterar väl dagispersonalen till facebook då man behöver kontakta någon annan förälder angående barnen!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0