Cravings..

Jag trodde jag hade blibit knäpp..men jag är tydligen inte ensam! Jag var inne på ett forum gällande gravidcravings och fann denna bensindoft som en riktigt vanlig craving. En mamma skrev att hon älskade lukten av bensin och att knapra is vilket speglar mina galenskaper!=) Att lukta och tugga på skummadrass är tydligen också vanligt förekommande bland hormonrubbade gravida kvinnor!
Själv är jag inte bättre då jag blivit näst intill beroende av bensinlukt, bilsmuts (ni vet det där bruna smutsiga lagret på bilen), Ajax-lukt, andra rengöringsmedel och is (helst snö). Med Mollie var jag tokig i citroner och nagellack och ingenting annat!=) 


Så tokigt det kan bli=P...


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0