Viktuppskattning ;)

I afton brummade vi iväg till pappannlou och lämnade av vårt lilla troll innan vi begav oss mot BB för att checka läget i maggen. Kändes otroligt skumt att åka in på BB av en helt annan orsak än att föda barn då det endast är 14 dagar kvar till BF men...allt såg prima ut och bebis vikt uppskattades till 3200 g i nuläget. Eftersom huvudet var så långt nerborrat (fixerat) var BM ganska säker på att vi inte skulle hinna med ett extra UL om två veckor, spännande ;) Jag fick dessutom skåda bebis underrede om man säger så när BM mätade lårbenet men trots en klar och tydlig skådning underifrån så kunde jag inte se skillnad på om det var en snopp eller snippa (såg ut som en jättestor pung) så det där med att man med blotta ögat kan se könet tror jag inte alls på ;)

Psst; Jag måste dock krypa till korset och skryta upp min sambo trots allt eftersom han i afton kom hem med en jättefin lampa på fot från "Hemtrevnad" som jag länge har suktat efter;)

Nu är det dags för kvällsstädning innan sängen väntar, nattinatt!

Kommentarer
Postat av: Jessica

När vi gjorde extra ultraljudet på Sebastian frågade jag om hon kunde se vad det var och så stannade hon upp och sa..ser ni vad det där är..och så såg man magen..benen..och så en liten "pinne" som stod rakt upp..det var snoppen =P haha jag ångrar att jag inte tog den bilden med mig hem =P

2011-02-16 @ 07:57:34
URL: http://minsonsmorsa.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0