V.40

Jag har varit rätt knäckt de senaste dagarna, igår satt jag tex och bölade vid bordet för att jag inte hade orkat plocka bort från diskbänken (jag hade ju "bara" skurat toaletten, dammsugit, hängt, vikt och tvättat två tvättar, börjat med maten, varit på praktik osv). Idag känner jag mig om än mer slut men kunde inte låta bli att baka en kaka och dammsuga alla lister vilket enbart resulterade i pinvärkar så nu sitter jag här och hoppas att det blir sista inlägget innan bebbsen vill titta ut för nu är jag nalta less och vill ha tillbaka både kropp och ork!=P

Någon annan som ska se Livet på BB nu;)? Jag längtar i sinne till förlossningen!!


Kommentarer
Postat av: Helena

Strunta i disken. Det ordnar sig på någe vis iaf. Ta det bara lugnt i veckan så kommer nog lill*n snart =)

2011-02-24 @ 06:05:20
Postat av: Malin Eld

Tänker på er supermycket!! PUSSAR

2011-02-24 @ 15:53:18
Postat av: Emma

Men Frida, tänk på mig då som går på övertid då! :( Spännande att se vem av oss som får först, jag hoppas ju såklart på mig själv då jag varit sådär apless i flera veckor redan. ;) Lycka till när det är dags för er! =)

2011-02-24 @ 16:07:35
URL: http://emliisch.blogspot.com
Postat av: Elin

Synd vi inte hunnit ses nu innan men nu önskar jag dig All lycka till och så slänger du iväg ett sms då underverket är ute! Vi längtar med er! :) Kramar!

2011-02-24 @ 19:45:29
URL: http://mejelin.blogg.se/
Postat av: Anonym

Men Frida , ta dé lugnt. Disken å städet finns kvar............

2011-02-24 @ 23:22:49
Postat av: Karin Kinnestrand Holmström

Nu ska du ta det jättelugnt så du har krafter kvar till förlossningen. Lycka till.

Kram från Karin

2011-02-25 @ 18:36:23
Postat av: Emma

Sv: Jo jag vet ju det men man hoppas ju att man inte behöver det... ;) Känns dock nu som att man är nöjd bara bebis tittar ut innan sommaren är här! Spännande att se när det blir, tack och detsamma! :)

2011-02-25 @ 21:51:38
URL: http://emliisch.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0