På G?=P

Efter en dag med spring i stàn i trappor (speciellt de långa på CK) sitter jag nu här med ca 4 min mellan värkarna (förvärkar eller förlossningsvärkar - i dont know!). Under trappspringningen fick jag liknande mensvärk som har hållit i sig från ca 14-tiden idag och hela kvällen. Jag somnade i soffan vid 23-tiden och vaknade halvtimmen efter av en kraftigare mensvärk. Jag tog två alvedon och lade mig för att sova (Läs: Försökte sova!) men gav efter ett tag upp och tappade istället upp ett bad. Efter en stund med kraftig ihållande mensvärk och oregelbundna värkar fick jag nog och gick upp. Så...nu sitter jag här i datarummet och klockar värkar via varktimer medan Fredde som fick sovmorgon imorse sussar sött (själv steg jag upp 06.30, det kan bli en lååång natt!).

Puss och kram!


Kommentarer
Postat av: syster yster

Oj vad jag önskar dig all lycka om det nu var på G =)

2011-02-27 @ 07:03:51
URL: http://pelantrollmamma.blogg.se/
Postat av: Maria Forsberg

WOW det lönade sig kanske ändå=) Hoppas pajken kommer nu! Lycka till*

2011-02-27 @ 08:03:09
Postat av: Bea

Åååhååå hoppas det blir bebis idag :D Lycka till!

2011-02-27 @ 08:35:00
URL: http://beeatriice.blogg.se/
Postat av: Santa

Så spännande :D önskar dig LYCKA TILL :D kram

2011-02-27 @ 09:13:28
Postat av: Malin Eld

Åh,. vi håller tummarna att det är på G nu eller redan i full fart (kanske redan bebis)?



Massa kramar från oss tre!

2011-02-27 @ 09:32:27

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0