Nu får bebis komma :)

Nu har jag gjort bort de två fältstudiedagarna vi egentligen skulle ha i slutet av mars (för att underlätta studierna senare). Jag har dessutom skrivit en utförligare examinationsuppgift så att jag inte behöver närvara vid den muntliga examinationen senare. Huset skiner och det känns som att jag ska tappa magen för att det sjunkit så mycket så nu är vi redo!=) Fredde hade dessutom igår träffat på en vän som nyligen fått barn så han kom hem och var eld och lågor och betonade att han vill att den ska komma ut nu, så bebissugen blev han=)!

Nu...ska jag läsa lite litteratur inför tentan i slutet av Mars=)!

Kommentarer
Postat av: Emma

Du får knipa tills vår bebis har kommit tycker jag, hehe ;))

2011-02-22 @ 17:24:07
URL: http://emliisch.blogspot.com
Postat av: Emmy

Vad duktig du är Frida! Vi kommer förbi från jobbet när du levererat ungen:)!!

2011-02-23 @ 10:19:28
Postat av: Helena

Ja nu kan lill-kusinen få komma =)

2011-02-23 @ 12:31:10

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0