Lördagsmys ;)

Sagt och gjort...i Lördags kom mina fina tjejer (dock saknades två av dem men det går ju fler tåg;). Vi frossade i pizza och chokladmousse vilket vi sköljde ner med en skvätt chips, dipp och godis. Vi tjattrade tills gaddarna spelade piano i halsgropen, tittade på roliga you-tube-klipp, och skvallrade så det stod härliga till med melodifestivalen ljudandes på tv:n i bakgrunden. Jag (som satt och gäspade i soffan från kl.21) fick ett iil och lade bokstavligen gravidkläderna på hyllan och drog på mig det finaste jag kom på att trycka ner magen i, slängde på lite mascara och självklart skorna med högast klackar - VI SKULLE GÅ UT PÅ KROGEN. Höggravid på klackar begav vi oss mot staden och All-star. Dock var Fredde, som agerade nykter och jourhavande på väg hem från All-star vilket kanske blev lite tokigt?!?. Aja, en mycket trevlig kväll och trots att killen i baren hade svårt att förstå vad en vanlig Cola var fick jag mig iaf något att dricka=)!

Nu...middag;)

Kommentarer
Postat av: Bea

Haha, galenpanna ;)

2011-02-21 @ 19:14:57
URL: http://beeatriice.blogg.se/
Postat av: Moa

Snyggt! Högklackat kanske är nöten för foglossningen? ;)

2011-02-21 @ 19:21:35
URL: http://moawestermark.blogg.se/
Postat av: Louise

Tusen tack för i lördags vännen! Med fullproppad mage hos oss alla skrattade jag så käkarna värkte dagen efter... Ser redan fram mot en repris, då med en något mindre mage och annat än cola för dig!;)

2011-02-22 @ 20:09:51
URL: http://louisen.nu

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0