Lillbebben v.37..

Var hos BM nu på morgonen - lika mysigt som alltid=)! Allt såg prima ut förutom att maggen fortfarande (enligt måttbandet) inte har vuxit de tre senaste gångerna jag varit hos BM. BM mätade om och om igen men bestämde sig tillslut för en extramätning nästa vecka innan ev UL. Jag har fortfarande inte gått upp ett gram och livet leker (inte minst inne i magen). Mollie påpekar ständigt att hon vill att hennes lillasyster ska komma ut nu men hon får allt hållas=P
Jag berättade faktiskt om mina cravings för BM som typ höll på att döö när jag berättade om bilarna (remember?)  Hon förklarade att det är mitt låga järn och blodvärde som lurar kroppen att stoppa i sig konstiga saker i jakt efter järnet.

Det var en liten sammanfattning av mitt BM-besök idag,

psst: hjärtljuden har varit betydligt lägre än Mollies (lillgrabb?)

Ha en supermysig dag!

Kommentarer
Postat av: johanna

så mysigt!:) Vi längtar också jättemycket tills vi får träffa den lilla eller lille:) jag hoppas allt är bra med dig! Stora kramar!

2011-02-02 @ 15:29:30
URL: http://johannafo.blogg.se/
Postat av: Helena

Bli inte lurad av hjärtljuden... Alva låg lågt (125-130) ända till förlossningen. Många trodde det var en kille men tji fick de. Spännande att det inte är så länge kvar nu. Om några veckor kanske vi får komma och gosa =)

2011-02-02 @ 18:09:54
Postat av: Hanna

Timm låg kring 150 hela tiden... ibland mot 160.. o han var ju en kille;)

2011-02-05 @ 07:49:41
URL: http://hannasrosa.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0