BM igen v.38 =)

Var och kollade läget med maggen idag och vet ni vad...den står fortfarande på SF: 34 cm vilket den har gjort nu de senaste gångerna jag varit där så..därför blir det ett tillväxt-UL på tisdag ;) Bebben var dessutom väl stabiliserad?! (Jag låtsades att jag förstod det) men ni kanske har en aning, betyder det att den är fixerad?? Nåväl, jag vankar fram och tillbaka här hemma med förberedelser och städning på ena axeln och fixande och pusslande med skolan samt föräldrapenningen på den andra axeln innan bebis ankomst och nu..ska jag vanka mig in i tvättstugan och styra upp lite tvätt eftersom den håller på att komma ut i köket.


Psst; Jag hade SF.mått 34 när jag var i v.33 med Mollie (nalta stooor!) Då fick vi också fara på en viktuppskattning för att jag var så stor haha!

Ha en bra dag=)!



Kommentarer
Postat av: Emmas

Tur att dom kollar upp det då i alla fall :) Lite lustigt på något vis att det förra gången var för att hon var stor och nu för att se om h*n är liten ;)



Jag borde ju förresten fått fara på viktuppskattning isf, minns inte vad jag hade för mått förra veckan men jag har då legat liiiteliiite över den översta kurvan men även varit ner på den ibland. :P (Här sa dock BM på spec-mödra att hon inte gillar att göra viktuppskattning, dåligt)



Hoppas det ser bra ut på tisdag! :)

2011-02-09 @ 15:29:40
URL: http://emliisch.blogspot.com
Postat av: Anonym

Mysigt att få se bebben på UL igen:) Du får gärna dela med dig av en bild på bebbemaggen ;)

2011-02-09 @ 21:59:32
Postat av: Bea

Haha, ja det är väl bara att gå och göra det ;) Blocket kanske har? Haha!

Så mysigt med ett extra UL! :) Kram

2011-02-10 @ 07:51:04
URL: http://beeatriice.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0