Bad update?

Dålig blogguppdatering? Få se nu..helgen brukar vi ägna åt att besöka (besökas) av alla de nära och kära som vi inte hinner träffa på veckorna - vilket vi också gjorde denna helg=) Igår hade jag migrän från kl: 06.20 (då jag vaknade) till omkring 21-tiden på kvällen då jag skickade upp Fredde på BB för att hämta migränmedecin för gravida (vilket tydligen inte finns på apoteket?!). Vid det här laget satt jag bara i soffan och stirrade in i väggen med tårarna rullandes nedför kinderna då jag trodde att "alla" mina hjärnceller dött pga av det enorma trycket i huvudet. Medecinen hjälpte tack och lov men lämnade efter sig ett enormt illamående med en rejäl magtömning som resultat. Idag har jag varit "bakis" hela dagen men nöden har ingen lag så skolarbetet är avklarat trots allt. I afton ska jag ta igen gårdagen och mysa med familjen i sinne, imorgon blir det BM-besök, skola, och webbmöte tills john blund knackar mig på axeln och påminner mig om att SOVA ÄR SKÖNT! Så...om ni undrar hur landet ligger till så vet ni nu=)! Jag återkommer med lite bilder och förhoppningsvis ett mer peppande inlägg=)!

Psst:

När Fredde kom upp på BB igår möts han utanför hissen av en BM som står redo med min beställning. Hon pekar på sin bak och förklarar att:

- Medecinen ska in där bak (hon böjer sig fram och pekar mot sin rumpa).

"Japp - okej säger Fredde och tar emot kuvertet.

- Den ska alltså intas där bak (hon böjer sig fram och pekar på rumpan igen), inte i munnen alltså (hon gapar och pekar i munnen.

Jag kan säga att Fredde höll på att döö när han kom hem och berättade detta!

Kommentarer
Postat av: Johanna

Haha, kan verkligen se Fredde framför mig!! Kulig barnmorska :P

Hoppas det är bra med er alla och att vi ses snart!

Kram

2011-02-01 @ 15:26:58
Postat av: Bea

HAHA! Hon var rent tvungen att förklara med tecken också! Kram

2011-02-02 @ 18:03:09
URL: http://beeatriice.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0