Alla hjärtans dag..;)

Nu förväntar ni er att jag ska skryta upp min sambo över hans ansträngningar av frukost på sängen, blommor och choklad...nej det tänker jag inte göra för i den här familjen glömmer vi bort varandras födelsedagar, årsdagar (hittills har vi glömt bort de fyra årsdagar vi varit tillsammans), och alla hjärtans-dag. Istället visar vi varandra vår kärlek med ord och handlingar som i afton tex lyxade vi till det mitt i vardagen och köpte hem vindruvor istället för äpplen och vete-rån att gotta oss med till kvällsteet. När vi kom hem lagade Fredde en romantisk middag i form av våfflor samtidigt som han överöste mig med fina komplimanger som:

"Du är verkligen jättefint gravid gumman och inte alls lika tjock som med Mollan"

"Jag kommer inte ens ihåg hur du såg ut när du var smal och vältränad"

Han tar mig på mina "spenor" (tidigare s.k. bröst) och konstaterar att de kommer att bli jätte(stora)snygga när mjölken rinner till

Han konstaterar att HAN längtar tills jag kan ha snygga kläder på mig igen

Han nämnde faktiskt att han hade tänkt köpa en present till mig men att han "ska fixa det imorgon"

Så...om ni undrar hur vi håller kärleken vid liv så vet ni nu ;)!!



Ha en fortsatt mysig alla hjärtans dag ;)!

Kommentarer
Postat av: Erika

Haha, kan man annat än tycka att du är bäst!? ;D

2011-02-14 @ 21:52:51
URL: http://stordocka.blogg.se/
Postat av: Bea

Haha <3

2011-02-15 @ 08:46:07
URL: http://beeatriice.blogg.se/
Postat av: Karin Kinnestrand Holmström

Så rart:-)

2011-02-15 @ 16:21:50

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0