Utbränd?

Ja....jag njuter av mammaledigheten trots att jag häromdagen trodde att jag höll på att bli utbränd....

 - Fredde jag tror jag håller på att bli utbränd, kan man bli utbränd av att bara vara hemma med barnen?

Fredde: (som stiger upp kl 05.00 varje morgon för att hinna städa innan jobbet, sedan jobba 8 timmar och komma hem för att fortsätta med diverse have-to-do-stufs här hemma)
 
- Nej gumman jag tror faktiskt inte det!

Nähepp - då har jag väl bara ont i kroppen för att jag håller på att bli förkyld och tröttheten kan iofs bero på min bristande vana att ta mina medeciner mot både järnbrist och B-12 brist=P

Nåväl, för övrigt är jag uppe på benen igen efter tha knä-accident och umgås i vanlig ordning med mina nära och kära, här lite bilder frpn i Måndags när mina homies Vera och Sofia med sina små var här på middag...

Alla samlade, bustjejerna Mollie, Tindra, Penny - söta Lovis, trötta Märtis & sjuklingen Ziggy

    

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0