Man blir nästan knäsvag...

Mitt vänstra (skadade) knä har sedan i Söndags lagt på sig en hel del (och då talar vi inte fett) så efter några samtal åkte jag idag in på akuten igen och möts direkt av en liten pluttig 1-åring som just gipsat sitt ben från topp till tå, en gammal tant som knappt fick åt sig andan och en kille som skurit av sig fingret. Men...där satt jag helt malplacerad med mitt falukorvsknä och väntade...och väntade...och väntade på att få komma in till ännu en ny läkare som hävdade att mitt knä var ordentligt svullet och ville tappa det på både vätska och blod för att lindra min värk men säg det till någon som är spruträdd - halååå!! Så jag åkte hem med mitt pulserande knä UTAN någon jäkla tappning och de rekomendationer jag fick: Knapra värktabletter, stabilisera knäet och belasta till smärtgräns tills återbesöket hos ortopeden den 5/9 - Great!

Kommentarer
Postat av: Louise

Men stackare!!! Lät inte alls skönt det där :/ Hör av dig om du behöver avlastning en stund! (Felicia lånar nog mer än gärna Mollie som lekkompis!) ;)

2011-08-24 @ 00:41:15
URL: http://louisen.nu

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0