Ute-göra-dags!

Solen gör comeback idag igen vilket lockar oss ut på gården för att tjuvstarta vårpysslet. Igår kväll rensade jag upp i rabatten medan Fredde krafsade gräsmattan, vi hängde upp blomlådorna (dock tomma ännu) och nu tvättas bilen för fullt medan jag sitter ute i solen med en kopp kaffe i handen och bara njuter. Glömde jag säga att vi sågat upp ett stort hål i altanen som också ska byggas om i sommar vilket tvingar mig och Märta att dela en bit av andra sidan. Om en stund ska vi åka och hämta med Trollan som sovit hos mormor med Saga och Filip och i afton bär det av mot Kåge till flickornas farmor och farbror. I afton väntar en långprommis innan en lång tv-kväll i soffan ;)

Tjing tjing!


Kommentarer
Postat av: Dominicamal

just started reborning and just hooked on as much info as poss; thank you

2011-07-20 @ 08:11:36
URL: http://dominicamal.blogmedics.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0