Slöig dag

Slappardag var kodordet för dagen då vi inte gjort annat än att ..just det - slappa! Först tog jag och Märta oss sovmorgon till halv tio (Fredde och Mollie hade klivit upp vid sju). Vid bordet väntade varma mackor och te och sedan var det bara att bege sig ut i solen. Sagt och gjort och efter att Mollie bjudit både mig och F på tårtkalas i lekstugan i lekparken gick vi hemåt igen, åt varsin glass och sedan intog vi plats i badet jag och Trollan. Därefter mös vi ner oss i soffan hela familjen och såg lite pippi långstrump innan jag och Märta bestämde oss för att lägga oss i sängen och slumra (vilket vi också gjorte i närmare 2 h). Vi åkte iväg och handlade till salladen som vi åt till middag och nu ska vi gå ut en låååångpromenad med något ev stopp vid en lekpark eller två innan det bär hemåt igen till tv-soffan;)

Jo...vår lillMärtis fyller 2 månader idag och peppar peppar men jag tror minsann att magen börjar komma i form - så att säga ;)!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0