MysLördag

Eftersom att solen sken och fullkomligen skrek att vi skulle he oss ut i friska luften när vi vaknade passade vi på att gå på affären och göra bort middagshandlingen (och inte att glömma: Mollies Lördagsgodis). Sedan powerwalkade vi oss hemåt igen för att slänga över barnen i bilen och brumma till Ske-hamn där vi spelade domarcupen. Mollies favoritgammelmoster var där och höll Mollie nöjd medan vi andra höll på att blåsa iväg av vindarna. Vi åkte hem och muttrade till tonerna från förlusten i hockeyn och nu sköter jag potatisen i ugnen (Läs: Fredde TROR att jag sköter den) medan han är ute och premiärgrillar, söver Märta i vagnen och håller koll på Mollie som har fått ta fram sina bobbycars ;) 

Om Märtas mage sköter sig så blir det film och mys för hela slanten annars brukar våra kvällar gå åt till att trösta och på tal om det så var jag till läkaren med Märta som bekräftade och ställde diagnosen 3-månaderskolik på henne stackarn!

Ha en mysig Lördag!!=)


Kommentarer
Postat av: johanna

vilken mysig lördag ni haft, jag håller tummarna på att det fortsätter lika mysigt nu ikväll & att lillan får vara nöjd:) (Annars hjälper det säkert att ni lägger henne på vågen en extra gång, eller hur?;P) Tack för en mysig förmiddag igår, det är alltid lika kul att träffa dig & dina guldklimpar:) Kramar!

2011-04-09 @ 20:10:31
URL: http://johannafo.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0