MysFredag ;)

Efter att ha gästat kära släktingar i örviken igår där både tjatter, våfflor och skratt förgyllde vår förmiddag begav vi oss upp till den stora staden där vi lämnade av Mollie som skulle sova hos PappaAnnlou. Även Saga sov där och de små sötnosarna hade bestämt att de skulle ha med sig var sin klänning eftersom de skulle gå ut och äta på restaurang. Nåväl, vi begav oss upp på "The SunHill" för lite Fredagsmysshopping - sagt och gjort! Sedan brummade vi hemåt och njöt av en riktigt god middag, godis framför "Så ska det låta" och efter att vi nattat Märta där vid 21-tiden tog vi var sitt glas (Läs:någon klunk) vin i ett varmt bad... dvs innan John Blund knackade mig på axeln och påminde mig om att vi faktiskt har en 5-veckors bebis att kliva upp med dagen därpå ;)

Så...vid tio gick pensiofolket isäng och sov till drgt 04.00 då Märta ville käka och vilken lyx att Fredde gav flaskan så jag själv vaknade inte fören vid halv åtta och gav lillan mat sedan klev jag upp och gjorde bort helgstädningen medan de andra två fick sova vidare=)

 

   

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0