Skitvecka!

Veckan är avklarad (med nöd och näppe). I våras var det inga problem men nu...
kliva upp kl 06.00 med Mollie som redan vaknat sjuttioelva gånger på natten och ropat efter pappa, försöka roa henne framtill halv åtta då det är dags att bege sig till förskolan, hem och plugga hela dagen, hämta lillan, försöka roa henne till middagen (jag är sååå trött jag vill vila en stund), göra middag, försöka roa lillan till läggdags, efter det börjar stöket här hemma med alltifrån tvätt till diskmaskinsplockning, leksaksplockning och toalettskurning framtill ungefär 22.00 då magen vänder sig och det är dags att gästa toan i närmare 1 h. Helt utmattad kommer jag isäng vid elva för att sedan stiga upp i ottan igen och så är karusellen igång... Så....om ni undrar varför bloggen dröjer så vet ni vad jag sysslar med på dagarna =P

Behöver jag säga att jag höll på att bryta ihop när Fredde meddelade att han ska vara kvar i Umeå iaf 1 vecka till?!? I feb sa de att han skulle vara där en vecka - han är kvar där än!!!

Därför...njuter jag av varje sekund nu i soffan - framför Tv:n - med datorn i knät och med en kickande bebis i magen i väntan på att få åka och rå om mina "mammor" ! Att de dessutom har handlat kinamat när jag kommer dit gör ju inte saken sämre;)

Ha en supermysig helg nu!





Kommentarer
Postat av: Bea

Rätt så goda är dom också, bara att kika förbi om ni vill ha :)

Ni med! Njut av varandra och jobba inte ihjäl er! Kramar

2010-09-11 @ 08:31:32
URL: http://beeatriice.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0