Hemmamysdag.

Vad ska man hitta på idag då? Mollie sitter fortfarande och brer en macka (hon har gjort det nu den senaste halvtimmen) men..övning ger färfighet + sjuhundrafemtio gram smör på stolklädseln, på - under- och över bordet men visst är barn härliga ändå ;)

Ikväll ska vi möta upp Vicky och Peter för middag ute på "All Stars" och sedan ska storbörsen fram på Rean, nu...ska jag sanera lite flottfläckar och slänga lillan i badet, nej föresten jag tror jag slänger i oss båda=)!!

Bild från kalaset: Mollie öppnar en present från Penny som sitter bredvid.


Kommentarer
Postat av: jenny

Åh, jag vill också ha badkar. Så mysigt! Hoppas ni får en bra helg gumman så ses vi på tisdag! kramar

2010-09-24 @ 13:30:16
URL: http://Jeennyslillakrypin.blogspot.com
Postat av: syster yster

hoppas ni får trevligt ikväll!

2010-09-24 @ 16:01:52
URL: http://pelantrollmamma.blogg.se/
Postat av: ann-lou pannlou

All stars låter som en mycket hippt ställe... Något jag har missat att ta med gubben på? Vilket gulligt kort på födelsetjejen och Penny. Kram

2010-09-25 @ 21:56:57
Postat av: ann-lou pannlou

Hur underbart är inte detta foto, födelsebarnet med paketet i knät och kompisen på sidan av väntandes på att det ska öppnas. Helt underbart. Nu över till All Stars är det något jag missat, är det något för mig och pappa eller? Kram

2010-09-25 @ 22:09:18
Postat av: ann-lou pannlou

Ja som du märker är jag kraftigt förvirrad, men nu är nog detta sista kommentaren... tror jag. Kram

2010-09-25 @ 22:10:29

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0