Full rulle - lingonbulle!

Hejs svejs i lingonskogen!

Idag dvs efter det att vi hade varit på "Legos" (Leos lekland) och mamma brände närmare 2 studiebidrag på alla barn + barnbarn (tusen tack mamma, men du vet att du behöver inte!) brummade vi vidare in mot stàn där jag mötte upp Vera och Sofia för en avskanning i ett tappert försök att hitta någonting användbart inför Lovas dop på Lördag. (fick jag verkligen med allt det där i en enda mening?) Hur som haver.. med trötta ben, värk i ryggen och en kurrande mage begav vi oss vidare till PappaAnnlou där det bjöds på middag TACK! - att jag sedan, framför ögonen på min far, stod och hulkade upp hela kalasmiddagen är ju en helt annan femma men...allt kan hända i "de gravidas värld" och efter att ha fått vara kräkfri i 3 hela dàr så ska jag inte klaga=)!

Tack alla fina ni för en underbar dag!


Kommentarer
Postat av: ann-lou pannlou

Jag hoppas att det inte var middagen som smakade allt för illa, hoppas verkligen att du ska slippa kräkisarna. Kram

2010-09-25 @ 21:54:21

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0