Bölande ko!

Jahapp...så var hormonerna i rullning igen....

Sitter här i soffan och toklipar för att de nyss i programmet "biggest looser sverige" berättade att ett par efter två års försök nu äntligen har blivit gravida, vilken lycka! Ja ni, det är inte värst vill jag lova.. häromdagen lipade jag för att det var slut juice, för att jag tycker att det luktar kiss (när jag kissar?!) och för att jag så gärna vill ha en bebis för att jag är såå himla bebissjuk (som om det inte skulle vara på G?!) Som sagt...den hormonrubbade "snart" vandrande mjölkkossan is back!


Kommentarer
Postat av: johanna

haha, välkommen i klubben kära du:) Hemma hos oss hade jag tänkt mig:) ses på onsdag! Kramar!

2010-09-13 @ 22:07:19
URL: http://johannafo.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0