Kyligt...


"HJÄLP Fredde, jag har frusit fast i kylskåpet!" ... var allt jag lyckades kläcka ur mig och av Freddes min att döma när han kommer inrusande i köket var väl ungefär:

" Men gumman, inte nu igen! eller Hur lyckas du egentligen?"

Där inne i kylskåpet på översta hyllan bland tigeryoughurt, mellanmjölk och lingonsylt satt jag fast trots otaliga försök att ta mig loss. Fredde hämtade vatten och efter att ha vattenfyllt kylskåpet kom jag loss. På något konstigt vis satt jag fast med hela utsidan av ringfingret och tankarna efteråt snurrade...vad f*n hade jag gjort om inte Fredde hade varit hemma? De undrar på förskolan varför Mollies mamma inte kommer för att hämta då hon i själva verket har frusit fast i kylskåpet!?!

(Snälla torka av dina blöta händer innan nu väljer att vidröra ett isigt plåtlock - dettta kan få förödande konsekvenser)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0