"Hjärnbrist"

Idag ahr jag haft en riktig bara-hemma-plugg-dag (liksom alla andra veckordagar) men inför den kommande Luleåtrippen känns det ganska skönt att få njuta av stillheten ;)

BM ringde föresten idag och frågade hur jag mådde... Hon hade tydligen fått provsvaren om huruvida mina järndepåer ser ut och det var tydligen illa (om hon inte överdriver förstås)!  Så nu ska jag dubbla dosen järntabletter, äta mycket gröna grönsaker, dricka mkt juice och förmodligen dejta läkaren för att höra vad han har att säga?! Bebben verkar då vara hur pigg somhelst för den ger "järnet" både morgon och kväll haha!

Mamma säger föressten att "hjärnbrist" ligger i släkten så om jag inte hittar till Luleå imorgon, går vilse på skolan och inte hittar till hotellet så vet jag vad jag ska skylla på!!!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0