Tabbe...

Minns ni när jag gick in på fel toalett på hockeyladan och tyckte att gubben som mötte mig i dörren var skitäcklig för att han kom ut ur damernas toalett vilket jag efter att ha skådat 4-5 nakna rumpor kommit fram till var herrarnas, eller när jag spände fast mollie i framsätet och spände fast mig i baksätet i väntan på att Fredde skulle köra iväg dvs tills jag kom på att det ju bara var jag och Mollie i bilen, eller när jag under en fotbollscup kommer på mig vara i herrarnas omklädningsrum då de kommer instörtandes i rummet för samling i takt till mitt dripp-droppande inne på toaletten? Senaste frös jag fast med fingret i kylskåpet och har efter det både ringt och väckt fel person en lördasgsmorgon och lyckats köra till fel hus för att komma på mig själv vara på fel sida av gatan.

Nu är det så att jag (otroligt?!?) nog har lyckats igen...

Jag har nominerat Fredde till "grabbplanet" ni vet Adam har ett plan i äntligen morgon med adam och gry. Jag skrev en lång nominering med mina tankar kring varför jag vill att han ska få åka men lyckas någonstans där i texten få in att:

"Han lyssnar på Mix morgon zoo varje morgon". Jaha tänker ni? Jo, det är så att konkurrenterna alltså Rix morgon show heter Rix morgon zoo medan mix morgon show heter Äntligen morgon med adam och gry, jag lyckades hitta på en geen variarnt där...Damn också!!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0